2011. június 25., szombat

Meggyes túrófelfújt

Az első recept amit megosztok veletek, rögtön egy édesség lesz! :) Nagyon egyszerű, kezdő házasszonyok számára is. Bármilyen idény gyümölcsből (persze fagyasztottból is jó :D) elkészíthető, de mivel nekem az egyik kedvencem a meggy, így nem volt kérdés a választás. :D (A képek minőségéért előre is elnézést szeretnék kérni, igyekszem majd minél szebb és stílusosabb képeket feltenni!)


Hozzávalók: 
- 50 dkg túró
-3 evőkanál tejföl
-1 citrom héja
- vaníliaaroma ízlés szerint
- 6 tojás
- 10 dkg nyírfacukor
- 10 dkg Master Mix
- 10 dkg BL 55 finom liszt
- 1 csomag sütőpor
- 30 dkg meggy


Elkészítés: 


50 dkg túrót kb. 3 evőkanál tejfölel, folyékony édesítővel, 1 citrom héjával és vanília aromával összekevertem. 6 tojássárgáját habosra vertem 10 dkg nyírfacukorral, ebbe belekevertem a túros masszát, 20 dkg sütőporos Master Mixes lisztet, majd a tojásfehérjék felvert habját. 26 cm-es tortaformába öntöttem, végül a már előre édesítőbe és vaníliaaromába áztatott meggyet belenyomkodtam és előre melegített sütőbe kb 40 percig sütöttem. Nagyon fini lett! :)


(Tagja vagyok a Facebookon az Akik szeretik az Update 1 pékségek nevű csoportnak, hébe-hóba oda is feltöltöm a receptjeimet, képekkel.) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése